Dagen

Vi var ju som jag skrev tidigare iväg på kalas till lilla Philippa som fyllde tre år idag! Grattis fina lilla tjejen! Denna lilla dam är helt otrolig, hon är tre år och pratar som en 5 åring. Hon kan så mycket ord och hon pratar helt rent! Smart är hon också den lilla skiten!



Dagens födelsedagsbarn i fina hårspännen och hårband som hon fick av oss i present.

Det bjöds på massa gott fika och det var mycket trevligt folk som jag aldrig träffat innan. Sånt är alltid roligt. Pratglada människor med bred göteborgska är härligt!
Alicia hade hur kul som helst med sin kusin och alla andra. Att få fika till middag är inte fel (vi glömde barnmat och även plånboken så vi kunde inte stanna och handla... oops) Jag sa till Chrille när vi åkte hem att det är så skönt att vara så hemma i föräldrarollen att man rycker på axlarna åt en sån grej (som att ha glömt maten.) Hade det varit ett halvår tillbaka så hade jag tyckt att det var en katastrof. Att få fika till middag en dag i sitt liv dör man inte av. Det blev gröt när vi kom hem istället.

 

Titta så impad Alicia är av sin kusin =).



Sen var det spring i korridoren (kalaset hölls i en lokal) och barnen hade hur kul som helst...



Min lilla stjänra!



Kusinkärlek ♥

Nu sover lilla pysen och har gjort det sen strax innan klockan 20. Hon var helt slut efter en väldigt aktiv dag!
Imorgon skall jag gå och träna skivstång. Jag kommer antagligen inte kunna gå på tisdag haha.
Sov gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snart sitter dom med handväskor och spela dom där två gammal tanterna, jag inte minns vad dom hette :)

De är äkta kusinkärlek det, eller vad säger du?!

2009-10-18 @ 22:02:29
Postat av: anna

hahaha that´s true love ja!

Var det inte selma och berta??? eller?

2009-10-18 @ 22:19:33
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Lisa

JA!! Selma och Berta var det juh!

2009-10-18 @ 23:23:26
Postat av: Fru Evelina

hihi så söta de är! kul med barnkalas :-)



kram!

2009-10-19 @ 15:05:40
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: catmust

va söta dom e kusinerna!!

2009-10-19 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0