Fredag

Sitter just nu och tittar på Idol. Jag hoppas att Rabih får lämna idag. Han suger!
(Nähä, det blev Erika, pretty fair hon var inte bra idag...)
Annars har dagen varit ganska effektiv. Vi passade grannens hund i några timmar så jag gick med lillan och Vera (hunden) på en långpromenad. En och en halv timma var vi ute. Jätteskönt. Alicia tycker dock inte att det är så roligt att sitta i vagnen så länge.

När vi kom hem så städade jag, dammade, dammsög och moppade. Sen en dusch, lite slappt innan lillan vaknade från sin nap. Då var det lek, bus och matlagning. Sen bestämde jag mig för att ta med henne till lekplatsen en stund. Klockan var strax efter 17 och det var mörkt men jag tänkte att det finns la lampor men icke. Där var nästan becksvart. Så lillan fick gunga en stund sen gick vi därifrån så fick hon strosa där det var lite gatubelysning haha.

Imorgon skall vi på fest hos min bror och hans fru. Alicia skall vara hos sin mormor och morfar och sen går vi dit och sover också eftersom det är i krokarna. Alicia kommer bli överlycklig över att se sin mormor och morfar...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-11-01 @ 12:43:40
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Kul att ha så bra relation med barnets morföräldrar. Jag skulle aldrig i livet lämnat min dotter till mina föräldrar. Tyvärr.



Konstigt att där inte finns lampor på lekplatsen. Fast i och för sig vet jag inte om det finns det på vår lekplats heller.



Det är lugnt med salvan ta det när du kan, hon har lugnat ner sig lite nu så vi kan vänta :)



Kram!

2009-11-01 @ 14:35:44
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi jag tycker rabih är så söt, som en stor nallebjörn :-)...



hoppas ni får en bra start på nya veckan!



kram

2009-11-02 @ 11:15:16
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Fru Evelina

vad härligt med träning!

här är det bättre med foten men bebisen vill inte ut än verkar det som.

trevlig kväll, vi ska med kika dh!



kram

2009-11-03 @ 20:47:07
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0