Ge-Kås

Idag har jag och mamma spenderat en heldag i Ullared. Hon hämtade mig klockan 9 imorse och vi var inte hemma förren klockan 18 haha. Herregud, det är samma sak varje gång vi är i Ullared.
Jag har i alla fall fått shoppat allt som behövdes (och liiite till faktiskt) Alicia har fått sig ett fleecefodrat regnställ, ett par extra galonbyxor, overall, thermobyxor (behöver bara köpa en matchande jacka), mockasiner, mössor, vantar, kläder, en potta (som spelar när det kommer kiss i haha så sött så!) en pall, cykelhjälm och en massa massa annat. Jag sa precis till Chrille att han måste montera på cykelstolen imorgon eller något så att vi ka ta en cykeltur. Det tror jag lillan kommer gilla.

Alicia har haft en mysig dag hemma med sin pappa. Dem har tvättat och Alicia hade visst hjälpt till att lägga tvätten i torktumlaren. Hon är så duktig våran lilla fis!

Imorgon kommer Helena hit från Varberg. Så jag och lillan skall åka in och möta henne i stan för en fika och lite tjöt.

Nu blir det nog sängen snart.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

låter som en mysdag från allas håll=)

2009-10-05 @ 23:47:38
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va? Menar du att du va 20 minuter här ifrån utan att hälsa på? Får väl bli nästa gång då...

Kraaaam

2009-10-06 @ 07:48:50
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Låter som att ni hade en trevlig shoppingrunda. Var där mycket folk? Det var där när jag var där. Helt slut i huvudet efter 4 timmar där inne, och då hade jag 3 timmars bilkörning hem efteråt också haha!



Pottan låter skoj! Får man leta efter sen när det är dags.



Ta hand om dig och din lilla. Kram!

2009-10-06 @ 18:12:44
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: julii

säger desamma, en fika kunde du la svängt in på!

2009-10-06 @ 19:28:27
Postat av: anna

sandra och julia, sorry, jag får komma en annan dag!

=(

Jenny, ja det avr mycket folk när vi kom dit. Sen gick vi ut och käkade och gick in igen och då var det inte alls mycket folk. Jag försökte få Alicia att sitta på pottan men det gick inget vidare.



Kram till er alla!

2009-10-06 @ 19:52:38
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0