Hos mamma och pappa

Jag och lillan är hemma hos mamma och pappa och hälsar på. Alicia ligger och sover och jag gör inte så mycket. Skönt med fredag! Även fast jag inte jobbar så är det ändå speciellt när helgen kommer. Och för mig är helgen fredag, lördag och söndag. Fast jag får bara äta gott lördag och söndag. Jag måste säga att jag är så stolt över mig själv. Jag känner verkligen skillnad på kroppen nu och för fyra veckor sedan. Idag provade jag ett par jeans som jag hade innan jag var gravid och dem passade! Visserligen var dem ganska baggy då men inte lika baggy nu men dem var helt OK ändå. Bra slit och släng jeans!

På söndag skall jag fika med Jill, Tess och Catrin Fy fan vad jag längtar. Det skall bli så gott =) Jag skall baka Äpplemuffins med Crumble. Eller om jag gör med blåbär... Jag får se.

Ikväll är det IDOL och det är rock tema. Fan vad ball! Och jag är ensam hemma med lillan. Ingen som sitter och suckar och frågar "när är det slut". Skönt!

Ha en underbar fredag gott folk!

Kommentarer
Postat av: malin

blåbär är goda, gjorde ju båda till din pappas surprise uppvaktning

2009-10-23 @ 15:37:02
Postat av: Tess

Visst e de skönt att kunna njuuuta av sina tv-program utan dessa karlar som som sagt bara suckar bervid hahaha Tummen upp för fredags mys med sin dotter :)

2009-10-23 @ 19:20:19
Postat av: anna

Malin, jag kanske ska göra med blåbär då... dem var nog snäppet godare =)



Tess, tummen upp. Fast lilla sover =( eller är det en =) lite av varje. Följer du idol tess?

2009-10-23 @ 20:55:17
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: catmust

längtar till söndaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!

2009-10-23 @ 21:24:26
Postat av: anna

mmmmmmmmmmm jag meeeeeeeed!!!

2009-10-23 @ 22:42:03
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0