Hos mor och far

Jag och lillan åkte hem till mamma och pappa igår eftermiddags och sov över. Jag sa till Chrille att ha  kunde ta hem lite kompisar så kunde dem spela TV-spel halva natten. Eftersom vi bara bor i en tvåa så är hans kompisar rädda att störa.

Nu tar lillan en tupplur, hon hade svårt att somna men nu är det tyst där nere verkar det som. Jag var ute på Allum en sväng förut. Skulle lämna tillbaka en kjol på indiska som jag inte var så nöjd med. Dessutom hade mina skor pajat som jag köpte på skopunkten för ca en månad sen. Jag hade inget kvitto men det var inga problem. Så jag kom hem med ett par nya skor. Hoppas att dem håller bättre. Det trodde hon i butiken iallafall.



Titta på min lilla köttbulle, första dagen i livet =)
Hittade den på pappas dator. Söööötis. Jag saknar bebisen i Alicia faktiskt. Hon är underbar nu men när hon var så liten så var allt så lugnt och stillsamt. Nu är det full rulle hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Jill

Nawwwww va söööt hon va=)) men e sötare nu=)))) lilla sötisen=)))

2009-10-09 @ 13:34:59
Postat av: Tess

hej min sköna!

hoppas ni hade de mys hos päronen :)

jag känner igen de där med att man saknar bebis tiden, blir helt varm i kroppen när jag tittar på gamla kort på melissa så stillsamma o hel nöjda bara dem fick mat o kärlek, nu ställs de bara mer o mer krav hahaha

de e nog lite därför som jag längtar så efter att bli med barn igen för jag tror att andra gången slappnar man av på ett helt annat sätt. då vet man så mycket mer o kan njuta mer av det härliga bebis tiden :)



STORA KRAMEN TILL ER

2009-10-09 @ 19:35:30
Postat av: anna

sant Tess, man kan mycket mer men man kommer aldrig kunna njuta så som man gjorde av det första barnet, för tiden kommer inte finnas, tänk dig en vanlig dag hemma med Melissa och en liten bebis till. Ha det varit lugnt och stillsamt hahahaha..

Jag väntar nog ett tag känner jag haha

Kram kram

2009-10-09 @ 22:23:06
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: anna

Jill: Aaaaa sööötis e hon =)

2009-10-09 @ 22:23:39
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0