Mår illa!

Jag har sån huvudvärk så jag mår fan illa. Usch... Värktabletterna var slut också såklart. Tur att jag har Malin, min granne. Jag fick Ipren av henne.
Idag har jag varit och tränat. Jätteskönt. Jag cyklade i 30 minuter och sen tränade jag styrketräning, ben och armar och lite mage. Vilket nog inte var så smart eftersom det inte var så längesen jag opererade min navel. Jag är lite öm där nu.
Vi gick en liten kvällspromenad vid röda sten förut. Jag, Chrille och lillan. Helt underbart.

 



Kolla in den vackra solnedgången! Vi bor helt underbart!


Kommentarer
Postat av: Sara

ååååh va mysigt=)

2009-10-16 @ 01:13:48
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du måste va försiktig gumman! Det där med att röra sig för fort efter en operation e inte att leka med...

Jag hade passat på att skylla på det, nä jag kan tyvärr inte träna nu, e nyopererad, synd men så e det! Haha..men det e ju lata jag det...

Puss å kram

2009-10-16 @ 14:08:35
Postat av: anna

hahaha jag kör den om ett år med sandra.. neee fan jag kan inte träna, jag e ny opererad hahaha puss på dig. Hoppas du mår bra! Jag saknar din blogg!

2009-10-16 @ 15:19:02
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0