Min dotter är bäst i hela världen!

Jag tog med mig Alicia och åkte ut till IKEA en sväng på eftermiddagen. Eller kvällen kanske man kallar det nu.. Becksvart kl 17:30! Vi strosade runt (läs jag strosade, lillan åkte kundvagn) och hon tyckte det var spännande med alla grejer och allt folk. Alicia måste helt seriöst vara den lättaste och snällaste lilla tjej man kan ha. Hon gnällde inte en enda gång, hon var på ett strålande humör hela tiden och vi busade lite. jag luktade på alla ljus och hon ville också lukta. När hon fick det så skrattade hon haha. SÖTIS!



Jag älskar dig så enormt mycket Alicia så det känns som att mitt hjärta skall spricka ibland. Du är så fin, snäll, underbar, rolig och smart! Du är det finaste jag har! ♥

Två nya ord har hon sagt nu också. Idag sa hon anka och igår sa hon kaka. Hon sa även "pappa pela (pappa spela)" idag! Första gången hon sätter ihop två ord! Jag är så stolt så jag exploderar!

Kommentarer
Postat av: Sara

d blir nog en professor av henne=)

2009-10-26 @ 22:44:18
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

Ja med en sådan mor så =)

2009-10-26 @ 22:45:11
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Sandra

hihi..lillfisen då!

E lite avis på eran ikea-tripp..skulle oxå vilja åka dit.

Kraaam

2009-10-27 @ 08:03:24
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/
Postat av: Jill

Neee va söt hon eeee!!!!! Helt underbar!!!!

2009-10-28 @ 20:04:22
Postat av: Tess

Blir helt varm i kroppen när jag läser om dina fina rader till Alicia!

Kärleken till sitt barn är helt obeskrivlig det är så mycker kärlek, att en sådan lite människa kan få en att känna så otroligt mycket :)

2009-10-29 @ 15:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0