Ny barnvagn

Jag vill ha en ny barnvagn. Just nu har vi en Emmaljunga citycross och en chicco sulky. Men sulkyn används mindre och mindre nu och i vinter kommer den åka in i källaren. jag är trött på Emmaljunga vagnen. Den är stor och klumpig. Nu när jag vet lite mer hade jag helat ha en trehjuling eller i alla fall en vagn med svängbara hjul.
Jag hittade en vagn på blocket som jag funderat lite på. En babytravel är det. Hon ville ha 2000 kr för den. Helt ok...



Är det någon som har erfarenhet av denna vagn?

Jag kan tänka mig denna också.



Emmaljunga cangaroo. Lite dyrare men riktigt nice.
Ska nog ta och lägga ut vår vagn på blocket tror jag....

Ingen som är intresserad av en Emmaljunga citycross årsmodell 2008. Beige camo färg. Skötväska medföljer.
4800 kronor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna!

Vi har en sån vagn trehjuling i svart som vi hade till Simon. den är något sliten, kanke värt att kolla på? Du kan få den för en billig peng:)

Kram paulina

2009-10-12 @ 19:44:57
Postat av: anna

Å Paulina, den tar jag gärna en titt på =) Jag kan ringa dig i veckan och komma ut och titta. kram

2009-10-12 @ 20:16:22
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0