Onsdag

Idag har jag varit så extremt godis sugen. Jag sitter och tänker på choklad, lösgodis, coca cola och massa god mat... Jag har följt min diet och inte käkat något onyttigt men jag skulle nästan döda för godis nu. Man måste kunna motstå...

Vi har varit på babyrytmik idag. Alicia tycker det är jätteroligt! Hon sitter som ett ljus mitt i ringen när vi sjunger och hela tiden så tittar hon på fröken. När vi sjunger Imse Vimse Spindel så hänger hon med lite lätt i rörelserna när vi kommer till "upp stiger solen, torkar bort allt regn....". Hon dansar lite lätt och klappar händerna. Min lilla sötpropp. Jag är så stolt över henne!

Efter middagen gick jag och lillan en stund upp till lekplatsen så hon fick göra av med lite energi innan läggdags. Hon gick runt med sin spade och spann och det var några andra barn där också.

   

Hon är inte lätt att fånga på bild längre den här lilla filuren. Snabbt går hon åt andra håller när kameran kommer upp.... Buse!

Kommentarer
Postat av: Tess

Go hon e lilla fisen!

Saknar er... Min hals har börjat klia lite smått hoppas inte att det blir nåt av de orkar inte med o va sjuk nu. Har fått en hel del jobb så jag har inte tid o ligga sjuk nu haha.

Stora kramen

2009-10-08 @ 14:06:35
Postat av: anna

nej verkligen inte! Vi saknar er med, vi får ses nån dag nästa vecka! Jag känner att jag inte nåt roligt sällskap som ändå inte får fika hahahaha. men vi bókar in en date nästa vecka tycker jag. Kram kram

2009-10-08 @ 14:14:38
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi ja man kan ju hoppas :-) iaf att han inte vill stanna på övertid!



du kan komma hem till mig och käka godis, köpte hem massa tills ikväll när jag ska vara själv haha :-)



kram!

2009-10-08 @ 14:21:14
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0