Sandlådelek

Jag tog med mig lillan till lekplatsen en stund idag på morgonen. Det var en förskoleklass där och Alicia var så imponerad av alla de stora barnen. Sen kom en liten pojk (som också går på rytmiken) med sin pappa. Så fick Alicia någon att leka med och jag fick någon att tjöta med. Tiden har en förmåga att gå långsamt när man är på en lekplats hehe.

Nu ligger hon och sover och jag har surfat runt lite. har bestämt mig för att gå och träna ikväll. klockan 19:15 är det skivstångs pass som gäller. Min träningsvärk från i måndags är nästan borta nu ;)


Kommentarer
Postat av: Tess

Stolt jag blir över dig gumman! Tänk om jag själv oxå kunde komma igång..gahhh, skyller hela tiden på att jag e för trött när jag kommer hem från jobbet...visst jag e seg men de e nog egentligen bara en undanflykt :)

Kraaaaaaaaaaam

2009-10-22 @ 19:12:49
Postat av: anna

jag känner mig hur hurtig som helst =) kom igång tess! det är bara det där lilla steget att släpa sig iväg. När du gjort det ett par gånger så går det lättare sen. Kram

2009-10-22 @ 21:20:07
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: anna

jag känner mig hur hurtig som helst =) kom igång tess! det är bara det där lilla steget att släpa sig iväg. När du gjort det ett par gånger så går det lättare sen. Kram

2009-10-22 @ 21:20:49
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0