Söndag

Just nu sitter jag och äter lunch. Gårdagens middag. Potatisplättar med räkor och gräddfil. Jättegott verkligen! Det är det som är bra med viktklubb, man får äta god mat. All mat. Det går ut på att räkna kalorier. Visst måste det finnas en balans mellan kolhydrater, proteiner och fett men jag brukar alltid på till det.
Jag ställde mig på vågen imorse igen (jag vet, man skall inte bli besatt) men jag gjorde det. Och jag har gått ner 0,5 kilo till! Bara sen igår. Herregud asså! Detta är ju helt sjukt! 2,6 kilo son i måndags.
Heja mig!

Vi var bjudna på MeandI party idag (barnkläder) men hon som skulle hålla i det är sjuk så det blev inställt. Så nu blev dagen helt planlös. Lillan sover nu och sen vet jag inte riktigt vad som händer. Det blåser som fasen, men jag kanske tar mig ut på en promenad ändå.
Den som lever får se....


Kommentarer
Postat av: tess

grattis gumman, vad kul!!! du håller dig idag med eller??? me so proud

2009-10-04 @ 12:33:50
Postat av: anna

tack gumman, men jag går och funderar starkt på lite gott ikväll asså.... hehe åt du igår??

2009-10-04 @ 12:52:53
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Sara

fan d e grymt gumman.. keep up the good work

2009-10-04 @ 17:19:11
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Heja dig! Själv vågar jag inte ställa mig på en våg. Får fortfarande ha gummiband i brallorna som passade innan graviditeten. Men jag gör i och för sig inte så mycket för att gå ner i vikt. Men grattis till dig!

2009-10-04 @ 21:00:45
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Jill

Grattis!!!! va duktig du e gumman....Heja Mars =)))))

2009-10-05 @ 12:42:31
Postat av: diana ♥

Så mysig blogg!! =) Besök gärna min också. Har ett par tävlingar som kanske kan passa dig? =) Kram

2009-10-05 @ 20:30:27
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Tess

Shit va duktig du e gumman!! Kämpa på! You can do it :)

2009-10-05 @ 22:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0