Tränat

Ikväll var jag och tränade. Provade på ett nytt pass som heter Ki-Balans. Det var lite yoga/pilates över det. Det kändes inte riktigt som träning men jag skall inte ropa hej än. Kanske har jag sån värk imorgon i muskler som jag inte ens vet existerar. Det var ganska kul iaf och jag borde nog gå titt som tätt eftersom mina muskler är spända. De behöver tänjas och stretchas!

Annars har dagen bestått av städning. Jag fick ordning i sovrummet idag, har haft banankartonger ståendes där i flera veckor som skulle upp på garderoben. I vardagsrummet blev alla soffdynor avdammade och vädrade ute på balkongen och golven dammsögs och moppades. Igår dammade jag så nu är det helfräscht hemma. Underbar känsla. Ett rent hem och levande ljus är avslappning för mig!

Imorgon skall vi gå på babyrytmik. Efter det är det raka vägen hem för att lillan skall få sova och sen runt 16 tiden så skall vi åka och hälsa på Sara, Tomas och tvillingarna! Det skall bli så spännande att se hur Alicia reagerar på så små bebisar.

Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0