Vilken underbar dag!

Vi har haft en jätte härlig kväll med min släkt och vi käkade massa god mat. Jag åt Entrecote med vitlökssmör och stekt potatis. Mätt som fasen är jag fortfarande! Det blev ju god tårta uppe hos farmor och farfar och del godis på det också =). En perfekt lördag med andra ord.
Alicia har varit så duktig. Hon är fantastisk att ha med. Hon är alltid så lugn och snäll och nöjd. Inte ett enda gnäll eller gråt på hela kvällen. Jag har aldrig stött på ett så glatt barn som hon är! Hon strosade runt hos farmor och farfar och lekte med sin kortlek som hon har där, och det blev godiskalas för lilla damen idag. Första gången hon fått smaka på godis. Hon tog sig ett litet choklad hjärta den lilla skiten....

Imorgon har jag tänkt gå på friskis gympa faktiskt. Hurtigt värre!
Nu blir det snart sängen. Sov gott allesammans!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0