27

Idag hurrar vi för mig, jag fyller 27. Hurra Hurra Hurra för mig =).
Dagen har varit bra. Mamma, pappa, Malin och Victor var här en sväng imorse på en fika. 
Jag, C och lillan käkade lite god mat till middag och det är väl det denna dagen har bestått av. En födelsedag kan nästan kvitta känns det som nu. Jag längtade mer efter Alicias födelsedag i augusti än min egen idag.

Efter att jag skrev igår kväll så la jag mig på spikmattan och konstigt nog så kändes det rätt ok efter en etund. Idag låg jag på den igen och då kändes det helt OK. Så min kropp kanske har vant sig lite nu. Det skall bli spännande att se om det ger resultat eftersom jag börjar få ont i ländryggen igen.

Imorgon kommer några tjtjkompisar hit och vi skall käka god mat, dricka, tjöta och ha kul. Chrille är utslängd och Alicia skall vara hos sin morbror och hans fru.



Jag på Jills fest för nästan en månad sedan.

Kommentarer
Postat av: tess

Fina fina du! :)

Låter som du haft en bra o lugn dag. SÅ rätt gjort av dig ang morgondagen det förtjänar du så :) Hoppas att ni får en kanon kväll!



gonatt gonatt

2009-09-11 @ 23:14:06
Postat av: Annica

Stort grattis!!

2009-09-12 @ 10:04:56
Postat av: Fru Evelina

ÅH GRATTIS i efterskott!!

kan tänka mig att det inte alls är lika roligt med ens egna födelsedagar längre när man har barn :-)



kram!

2009-09-12 @ 10:45:48
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Grattis! :) Själv blir jag 24 imorgon :)

2009-09-12 @ 18:47:47
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hipp hipp hurra..lite för sent men ändå...

Har inte haft på datorn på flera dagar, såå skönt!

Hoppas du hade en bra dag vännen, kra kram

2009-09-13 @ 11:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0