Helgen och dagen

I lördags firade jag, min bror och min faster våra födelsedagar. Vi tre fyller år inom loppet av två veckor så vu brukar alltid fira tillsammans. Johan lagade grymt god mat och dessert och vi käkade tårta och grejer. Jättetrevligt. Jag fick en spikmatta, pengar och ett fint bröllopsfoto på Håkan och Malin.
Den där spikmattan asså.... SHIT vad ont det gör att ligga på den. Jag antar att jag måste prova några gånger till för att vänja mig.

Idag var jag ute och shoppade för pengarna jag fick. Det blev 2 par skor, en BH, tre koftor och ett par tights. Inte illa!
Idag har jag och Alicia varit hemma hos en tjej som gick på samma skola som mig i högstadiet. Hennes flicka är två dagar yngre än Alicia så vi bestämde date idag så dem fick leka lite. Dem lekte mest på varsitt håll men jag och Ewa hade trevligt! Alltid kul att prata med någon som är på samma nivå som en själv med barn i samma ålder och allt. Alicia och My var väldigt jämna i utveckligen.

Igår var jag och lillan hemma hos mina föräldrar hela dagen. Det var marknad nästan där dem bor så vi var där ock kikade. Jag hittade en ny skötväska (som matchar den röda vagnen fint) och fick den för ynka 50 spänn! Hur bra som helst. Jag är supernöjd med den!

Nu skall jag prova spikmattan en stund tänkte jag. Slänger nog ett lakan över den så jag vänjer mig lite hehe....
Hoppas ni mår bra! Kommentera mera! Ni är änna kassa på det!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

I know..jag suger på att komentera bloggar nu för tiden. Förr när jag skrev själv blev det liksom oftare. Nu går man in å läsen veckovis å då blir det inte att man skriver för ofta e det på nåt gammalt... Jag ska bättra mig!

Puss på dig!

2009-09-08 @ 07:13:14
Postat av: Ewa

2009-09-08 @ 11:38:55
Postat av: anna

men sandra, du är inte sämst! Du kommenterar ju ibland iaf =) kram puss

2009-09-08 @ 20:15:38
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: tess

Ska oxå försöka bättra mig honey! E ju ändå inne o läser då kan man ju plinta ner nåt :) Kramen

2009-09-08 @ 21:58:15
Postat av: Jill

ÅÅÅ va kul jag vill också shoppa...behöver massa grejer!!!!!!!!få kika på det du har köpt på lördag...Filmkvällen får vi ta senare gumman...pösssss

2009-09-09 @ 16:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0