Höststädning

Idag har jag verkligen städat här hemma! Jag låg på knäna inne i badrummet för att städa under badkaret som var sååå snuskigt! Jag har torkat kaklet, och ovanpå badrumsskåpet osv. Sen tog jag tag i köket. Skåpen torkades ur och rensades (några skåp kvar dock) ugnen är ren (skall torka ur den när jag skrivit klart här), jag har torkat ovanpå skåpen och fy fan vad äckligt det var där då. Nu skall jag tejpa bakplåtspapper där uppe så är det bara att ta bort det sen istället för att skura axeln ur led. Fiffigt eller vad!
Jag har helt gjort en ordentlig höststädning.
Vi behöver ta tag i att rensa lådor för att ge plats för lillans kläder också. Som vi har det nu funkar inte. Allt ligger nerknött typ. Behöver fixa banankartonger.... BEHÖVER EN STÖRRE LÄGENHET!

Oh well....

Såg ni IDOL ikväll? Shit vad många bra det var! Jag blev lite sne att de skickade hem nervösa My! Hon var ju så duktig. Ge flickstackarn en chans!

Som sagt nu måste göra klart ugnen.
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: tess

OJ va du e duktig gumman!! Klapp på axeln till dig!

2009-09-09 @ 08:53:19
Postat av: Jill

Hahahha det gjorde jag me igår...tog köket och badrummet=)) duktiga vi e!!!! pössss (idag skall jag rensa papper(suck)...pösssss

2009-09-09 @ 16:17:10
Postat av: Sandra

Herregud, du slog på stort helt enkelt å drog igång operation storstädning...borde oxå det...

Men med hus blir det liksom inte riktigt gjort, när vi hade lägenheten städade jag rätt noga varje fredag..huset städar vi när det börjar bli så där jävligt så man inte vill gå hem typ...haha...

Får nog ta en städdag imorgon!

Kraaaaaaaaam

2009-09-09 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0