I-landsproblem

Varje höst så blir jag så sugen på att förändra mitt hår. Jag får alltid för mig att klippa lugg, och efter jag klippt lugg så ber jag folk påminna mig att jag ALDRIG mer skall klippa lugg. Men nu är jag där igen. Jag vill ha lugg!
Jag är även sugen på att färja håret mörkt. Men risken är att jag kommer se gammal ut. Man kan göra det sa min kompis som ör frisör. Det räcker att se såpass sleten ut som jag redan gör. Jag behöver inte bli gammal på kuppen.
Men en rakpermanent får det bli (eftersom jag permanentade håret i somras och nu ör det fan inte snyggt asså...) och en klippning och slingor. Och en lugg.....

Kommentarer
Postat av: Annica

Anna, jag säger också alltid samma sak men jag lovar att du kommer ångra dig om du klipper lugg....man gör ju alltid det:) Färga håret mörkt istället, det är lättare att fixa sen om du ångrar di!

2009-09-08 @ 08:46:51
Postat av: Jill

Neeeee inte mörkt anna....jag tror du och jag är ganska lika där...vi skall va blonda...jag testade en mörk peruk och jag såg seriöst ut som 50...helt sjukt...å jag tycker du passaar i lugg...eller mena du att det e jobbigt med lugg??? pösssss

2009-09-09 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0