Idag tog jag mig en sovmorgon

En välförtjänt och en lååång sådan. 10:47 klev jag ur sängen. Underbart! Då sov lillan och Chrille på soffan men nu har dem flyttat in i sovrummet. Skiftbyte haha.
Skall iväg och hälsa på Sara, Anakin och Tristan sen =). Det skall bli så spännande att se dem små bebisarna, och att träffa Sara också såklart =). Skall förbi en mataffär och hämta banankartonger sen. Anna H hörde av sig och sa att dem hade fyra kartonger på jobbet. Gött! Då kan jag organisera lite här hemma! Tack Anna!

Annars så finns det inga direkta planer för dagen. Har fått lust på att baka kanelbullar... Får se vad jag hinner. men något får jag slänga ihop. Mamma och pappa kommer förbi på en fika imorgon. Det är visst någon i denna familj som fyller 27 imorgon.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0