Onsdag

Idag startade jag och lillan dagen här med en power walk. Gött som fasen, varför är jag så lat och inte tar mig ut varje dag? Ingen idé att jag säger att "Nu skall det bli ändring på det" för det blir det inte. Jag har inte motivationen och då går det inte.
Idag började även babyrytmiken igen. Det märks att Alicia är mycket mer medveten denna terminen än den förra. Idag dansade hon lite när vi sjöng och när instrumenten kom fram så skakade hon lite på sin maracas istället för att bara bita på den.

Var hemma hos brorsan och hand fru en sväng förut också. Dem skall passa lillan på lördag så nu har vi träffats en del det senaste för att hon skall känna sig lite mer van och hemma med dem. Hon kommer säkert ha det jättebra med dem. Tror att dem skulle ta med henne på Liseberg, då blir hon glad den lilla skiten.

Titta här vilket fynd jag gjorde på Tradera häromdagen.

 

En söt liten blus till Alicia som jag betala (håll i er nu...) hela 6 kronor för! Den är jättefin!
Tradera äger! Jag tror inte ens att denna blus har varit använd!

Nu skall jag lägga in lite bilder =)

Kommentarer
Postat av: tess

vad ska ni göra för kul på lördag då? nyfiken :)

2009-09-10 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0