Operation

Imorse ringde klockan 6:20, det är inte ofta jag går upp innan lillan har slagit upp sina blå. Men klockan 7:15 skulle jag vara på sjukhuset.
Hur som helst, operationen gick bra. Den gjordes med en lokalbedövning och tog 40 minuter så det var inget större ingrepp.
Jag kände mig lugn ända tills jag låg inne i operationssalen. Då kom nervositeten och narkossköterskan gav mig lite lugnande, så blev allt sååå skönt och jag blev såå harmonisk haha. Känner att jag nog låg och svamlade där ett tag haha. Jag sa det till sköterskan efter men hon sa att det var ingen fara. Dem har säkert varit med om värre =).

Skönt att operationen är gjord. Kanske får jag en normal navel nu? Jag bad dem ta en del av magen också, men det verkar inte som dem gjorde det... ;)
Nu måste jag ta det lugnt. Jag får inte lyfta tungt på 4 veckor! Så nu är det C som får sköta lillan och hushållet. Det känns jobbigt i mammahjärtat att inte kunna busa och gosa med Alicia..... Hon skall vara hos sin mormor och morfar imorgon till på söndag i alla fall. Det blir kul för henne!

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Annica

Skönt att det gick bra!

2009-09-18 @ 13:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0