Tadaaa!

Hoppsan, nu var det ett tag sen jag skrev igen. Hmm vad har hänt?

Förra fredagen så fyllde jag ju år. På fredagen gjorde vi inte så mkt men på lördagen hade jag mina tjejkompisar här på middag. Vi satt och tjötade lyssnade på musik och drack till klockan 2:30 på morgonen. Vi hade verkligen jätteroligt. Tack tjejer för att ni kom och tack för presenterna! Ni är bäst!

Under veckan så har jag skrivt några CV som jag har varit och lämnat ut på fyra ställen här i närheten där jag bor. Jag söker extra jobb, typ helger, högtider och vissa vardagar. Idag ringde en chef på ett av ställena som jag kontaktat. Han vill träffa mig! Fan vad glad jag blev när han ringde. Håll tummarna för att det kan bli något! Jag berättar mer när jag träffat honom och pratat med honom. Det blir någon dag nästa vecka.

Imorgon skall jag operera min navel. Jag hade ju en tid för det i juni men så blev jag sjuk så operationen blev inställd. Men imorgon äntligen.

Nu sover lillan och Chrille kom nyss hem, han har varit och hämtat sitt Playstation som har vart på service i över en månad. Haha han är som ett barn!

Nu skall jag lägga upp lite bilder tänkte jag.
So long my friends!



Kan man vara sötare?

Kommentarer
Postat av: Sara

oooh va roligt va var d för jobb? håller tummarna för dig då, o lycka till imon med operationen..skönt o få d gjort!

2009-09-17 @ 21:29:50
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

jag ringer dig imon och berättar. puss puss ha det så kul på Ullared! =)

2009-09-17 @ 22:21:01
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Annica

Håller tummarna att det blir nåt då! Vi har förresten fått en lägenhet i Krokslätt, flyttar i dec. Jag är helt överlycklig:)

2009-09-18 @ 07:11:21
Postat av: anna

å vad gött Annica! Grattis!

2009-09-18 @ 11:46:41
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0