Tomt hus

Nu har Alicia åkt med sin mormor och morfar och skall stanna där över natten. Så hon kommer hem imorgon eftermiddag/kväll. Det är ganska skönt att hon får vara hos dem nu. Jag har dåligt samvete hela tiden för det känns som att jag inte kan ge henne den kärlek och närhet som hon behöver. Det är jobbigt och jag fällde några tårar förut...

Så idag skall jag och C bara ta det lugnt. Pappa hade med sig "män som hatar kvinnor" (sorry Jill) så den skall vi titta på ikväll. Köpa godis och götta oss!

Nu skall jag ta med datorn in i sovrummet, lägga mig i sängen under täcket och kolla på Gossip Girl säsong 2. Jag har typ missat alla avsnitt!
Ni kan titta på massa filmer och serier på denna sidan. Rätt kass kavlité dock...

Puss



Världens bästa mamma och pappa / mormor och morfar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lite svårt och måla på det materialet bara, men tanken var bra, blir nog ändå och ha kvar dom

2009-09-19 @ 12:34:01
Postat av: anna

aa ok man kanske kan spraya dem annars??

2009-09-19 @ 15:12:07
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Tess

Hoppas att ni får en myspysig kväll fina du! Stora kramen!

2009-09-19 @ 16:03:04
Postat av: Jill

Ingen fara Mars, jag kan inte heller vänta...har fortfarande inte fått den men skall låna den av brorsan idag...hahahaha skall säga upp den jävla filmen...

2009-09-23 @ 12:59:10
Postat av: Jill

Vi kanske kan se 2:an ihop på bio=))) nu när båd ahar sett ettan hahaha

2009-09-23 @ 12:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0