Torsdag

Tisdag var jag på väg att skriva som rubrik.... Förvirrad?

Sitter här med en härligt dunkande huvudvärk. Underbart! Måste nog ta ett piller eller två och sen lägga mig. Jag har försökt med spikmattan i några dagar nu men fy helvete vad ont det gör! Vänjer man sig eller? Någon som vet? det känns rätt skönt efter faktiskt när det bränner på ryggen och man känner att blodcirkulationen kommit igång ordentligt. Men jag hade kanske önskat liiiite mer komfort.

Idag var jag och hälsade på Sara och tvillingarna på sjukhuset. Herregud så små dem är! Det är heeeelt sjukt! Jag höll mig lite på avstånd eftersom jag inte känt mig helt 100 idag. Men klappade lite lätt på dem och pratade lite med dem =). Så små bebisar har jag aldrig sett! Dem fick ett bad och då öppnades ögonen ordentligt också. Sötproppar! Nu får vi hålla tummarna att dem växer till sig fort och lär sig äta själva så att dem får komma hem till Sara och Tomas =).

Nu blir det sängen.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ligger på min utan problem, bara man kopplar bort det så slutar de göra ont tycker jag! :)

2009-09-11 @ 15:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0