Torsdag

Det var längesen jag skrev något nu, och först idag känner jag lite lust att blogga igen. Det har la inte hänt sådär överdrivet mycket saker i mitt liv. Har börjat letat förskola för fullt till lillan, hon skall börja i januari nästa år om vi får en plats. Vi har varit och tittat på säkert 7-8 stycken och idag var vi och tittade på en som verkligen kändes YES! That´s the one!

Annars har vi varit hemma rätt mycket. Helgen spenderades dock i Nossebro hos Chrilles kompis. Vi stannade lördag-söndag och hade det trevligt. Lillan jagade Sigge (katten) men katten avr inte så förtjust i Alicia men hon vägrade låta honom vara. Hon hade ett rivmärke på kinden märkte jag, livets hårda skola ;).

Nu tvättas det för fullt, våran tvättkorg var totalt överfull och det blev sju tvättar! Lillan sover och har gjort det i nästan tre timmar nu. Gottegrisen. Jag hade också velat sova, men någon måste ju sköta hemmet också...

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0