Glad Påsk

Hej på er!

Här har det varit tyst som i graven den senaste tiden. Jag har ju fortfarande ingen dator och när jag kommer över en så känner jag inte för att uppdatera bloggen helt enkelt.
Men vi lever och mår bra. jag ahr slutat jobba på Volvo men har fått jobb på Liseberg över sommaren. Där börjar jag jobba i slutet på april. Så jag har fortfarande lite tid att glassa hemma =). Alicia går hos dagmamman och trivs hur bra som helst! Hon växer så det knakar och prtatr på för fullt. Nu kan man ha små koversationer med henne. Hon är superduktig verkligen!

Hoppas ni får en bra påsk. Jag skall försöka köpa en dator men det får dröja tills jag får min a-kassa pengar ilket troligtvis dröjer...
Kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul att se ett nytt inlägg här!! :)

Glad påsk på dig med!

Å tyvärr får du nog vänta på din a-kassa ja...tror jag fick min första utbetalning efter ca14veckor...

Hoppas inte du behöver vänta lika länge!

Kram kram

2010-04-04 @ 17:31:31
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Kul med en uppdatering! Saknar dina inlägg. Vad kul att Alicia pratar så mycket nu, Vilda är också en riktig liten pratkvarn. Härmar massor! :)



Roligt med jobb på Liseberg ju, vad är det då du ska göra?



Kramar till er! Säg till om ni har vägarna förbi Skåne någon dag.

2010-04-17 @ 16:26:52
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0