Liten lista



Vad heter ditt barn? Alicia Edith Linnéa

När var du beräknad att föda? 31a juli 2008
Föddes barnet på utsatt datum, om inte när? 1:a Augusti 2008
Hur stor var barnet vid födseln? 49 cm 3880 gram (hello köttbulle)
Hur lång tid tog förlossningen? Vaknade klockan 8 på morgonen med värkar. Alicia föddes 17:23
Tog du någon smärtlindring No. Bara lustgas och akupunktur (värdelöst)
Tog ni reda på könet? Nej
Hade ni bestämt vad barnet skulle heta?  Nästan. Alicia var högst upp på listan iaf.

Hade du en svår graviditet? Nej det skulle jag inte vilja påstå. Hemsk foglossning från veckan 10 dock.
Kan du tänka dig att skaffa fler barn? Inte på et tag.
Har du fått några bristningar? Lite
Var du nervös inför förlossingen? Lite, jag längtade mest.

Hade du några cravings?
Inga speciella
Hur mycket gick du upp i vikt? 23 kilo. Jisses...

Hur länge ammade du?
2 månader.
Vem är barnet mest lik? Mamma, säger alla nästan. Jag kan dock inte se det.
Vad är det bästa med att ha barn? Allt är bäst! Hon är en solstråle och ett geni. Jag är så stolt över henne!
Är ditt barn döpt? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0