Året som gick

Nu är det ju bara några ynka dagar kvar på året så jag tänkte köra en sammanfattning!

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Tror inte det...
- Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade faktiskt inget....
- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja, Linda blev mamma till sitt fjärde barn och Tess blev mamma till sitt andra barn =)
- Dog någon som stod dig nära?
Nej inte nära... men en bekant...
- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
Ja...
- Vad var din största framgång 2010?
Om man kan kalla det framgång så säger jag nog att jag fick denna lägenheten. Jag tror det var mellan två och tretusen som sökte den. Och här sitter jag!
- Största misstagen?
Jag tycker inte att något jag gjort har varit ett misstag.
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkylning efter förkylning... sen låg ju jag och lillan magsjuka i våras. Då var jag inte tuff...
- Bästa köpet?
Å herregud.. ingen aning. Det blir en del köp under ett år... både dåliga och bra.
- Vad spenderade du mest pengar på?
Inredning säkert... eller saker till lillan.
- Största musikaliska upptäckten?
Bruno Mars
- Vilken politiska debatt engagerade dig mest?
Riksdagsvalet 2010 drog igång mig som aldrig förr. Jag hämtade valsedlar och var riktigt på G. Förtidsröstade. Tyvärr gick det ju inget vidare för de röd-gröna.
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många nyfunna vänner. Och gamla vänner såklart. Min dotter som är en riktig solstråle ♥ Att jag fick lägenhet!
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Dancing on my own, Just the way you are
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog mer ledsen tror jag.
- Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar...
- Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar
- Var du kär i år?
Nej
- Hur många förhållanden?
Ett som sprack
- Favoritprogram på tv?
Alltid Desperate Housewives, Idol och Gossip Girl
- Bästa boken du läste i år?
Denise Rudberg serien med "Åse" "Matilde" och "Jenny S" läste jag och dem var förbannat bra alla tre.
- Något du önskade dig och fick?
Ja, min lägenhet!
- Något du önskade dig men inte fick?
Ett jobb som jag sökte på Dimoda.
- de bästa människorna du umgåts med?
Oj herregud, det blir en lång lista. De bästa människorna är de som man vet alltid finns där. 
- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det finns mycket.
- Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Soft och alldaglig.
- Vad fick dig att må bra?
Vänner och uppskattning
- Vem saknade du?
Joey. Jag saknar alltid Joey och har gjort det i 8 år.
- De bästa nya människorna du träffade?
Markus och Patrik. Nya sanna vänner!
- Årets sötaste?
Min dotter såklart!
- Årets största kärlek?
Alicia
- Årets bästa?
Att jag är glad och lycklig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0