Fix fix

Idag har min snälla mamma och pappa varit här och hjälpt mig att sätta upp grejer på väggarna och att sätta ihop mitt klädskåp. Äntligen! Jag fick upp en spegel som nu sitter ovanför den lilla soffan. Fick upp en hylla som sitter bakom soffan så nu kan jag ha en lampa och några fotoramar och min fina ljuslykta där


 
Hög mysfaktor! Där skymtar ni vår fina julgran också

Vi hänge upp en spegel som jag fyndade idag också. Över sänge i sovrummet. Jag är en sucker för speglar över möbler. Liggande. Gardinstång fick vi också upp i sovrummet, nu hänger spetsgardinerna där lite provisoriskt. Jag har tänkt sy en hissgardin i nåt fint rosigt tyg. Sen monterade vi ihop klädskåpet också. Nu skall jag bara måla det vitt. Det fixar jag nån helg när lillan är hos sin pappa.

Vad skönt det är att ha fått mer ordning. Jag älskar denna lägenheten ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Wihooo.....Fan vad jag e nyfiken på att kika in i din lya efter detta!

Sååå jäkla glad för din skull att du fick den lägenheten och att du trivs så bra;)

2010-12-29 @ 23:46:55
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0