Hemmadag

Idag har vi verkligen bara slappat jag och lillan. Mest jag kanske. Har känt mig som en riktigt tråkig mamma idag. Mådde inte så bra under dagen så jag låg på soffan och degade. Lillan fick se på film och leka själv... Jag sa till henne förut "Förlåt att jag är så tråkig idag" "Du är inte tråkig" svarade hon då. Hon har säkert tyckt att denna dagen har varit toppen. Hon fick ju se på TV! På eftermiddagen piggnade jag till och efter maten så lekte vi i lillans rum. Vi byggde LEGO och hon gjorde banankaka till mig i sin spis och serverade mig med hennes nya servis hon fick i julklapp.



Bild från igår när vi gick en promenad

Kommentarer
Postat av: Sara

Sötröv!

2010-12-28 @ 11:42:41
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: tess

Man FÅR ha sånna här dagar Anna! Och som sagt Alicia tyckte säkert att de va en toppen dag, barnen måste ju oxå få lära sig att det inte händer saker vaaarje dag... =)

kraam

2011-01-02 @ 08:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0