18

Grattis till min stora tjej som blir 18 månader idag! Mamma älskar dig mest av allt!

Idag har jag varit ledig för jag ville så gärna följa med Alicia till dagmamman. Hon och Chrille var där i fredags för första gången och Chrille berättade att det hade gått hur bra som helst. Alicia hade funnit en kompis med en gång och dem hade åkt rutchkana och busat. Idag när vi kom dit så gick Alicia direkt in med dagmamman medans jag och Chrille tog av oss jacka och skor. Alicias nya kompis Louise var där och dem lekte fint idag med. 2 andra flickor var där också. Den ena var bara 14 månader så hon var minst och den andra flickan, Lovisa, känner vi sen tidigare. Det avr så roligt att vara med och se att Alicia trivs så bra. Visst, det är bara andra dagen men detta kommer gå hur bra som helst. Hon tar för sig och är så social. Hon pratar för fullt nu också. Idag har hon satt ihop två ord flera gånger. Hon sa "Alicia hoppa" och "Morfar jobba" förut. Jag är så stolt över henne!

Mamma och pappa var här och hälsade på och käkade middag förut. Dem åker till Viet Nam imorgon! Ha en underbar resa ♥! Jag har fått låna pappas lap top nu när dem är borta så jag skall försöka uppdatera så ofta jag orkar.

Imorgon är det dags för jobb igen. Klockan ringer 5:10 så det är snart dags att sova. Jag har ångest för det är min vecka att köra och jag HATAR att köra i snö och halka som det är ute nu.... Och så läser jag i tidningen att det skall komma ännu mer snö imorgon! Fy fan asså... Kanske låter jag någon av grabbarna som jag åker med köra min bil...

Sov gott mina vänner! ♥

Kommentarer
Postat av: Ewa.

Det känns väl skönt att hon glatt går in före er.Bra tecken!

2010-02-02 @ 13:19:17
Postat av: tess

Åh va underbart att de går så bra hos dagmamman :) Måste kännas tryggt gumman!

jag tror att Melissa saknar sin polare... igår kom hon upp i mitt knä när jag satt vid datorn o sa att hon ville titta på Alicia kort :) Sötfisen!

2010-02-02 @ 14:58:02
Postat av: Anonym

Ja det känns tryggt!

Naaaw gjorde hon det Tess? Sötis! Vi måste ses! Denna helgen är fullspäckad för vår del.... men en eftermiddag efter jobbet fu kar ju faktiskt också! Vi rings! Kram

2010-02-02 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0