2 veckor

Hoppla! Jag bloggar inte ihjäl mig direkt haha!
Vad har hänt på senaste tiden då? Hmm, inte sådär överdrivet mycket... Alicia är färdig med inskolningen hos dagmamman och hon stormtrivs! Hon äter bra och sover bra. Fast jag märker att hon är mycket tröttare på kvällarna nuförtiden. Det tar väl på krafterna att leka hela dagarna. Från och med nu kommer hon gå mån, ons och fredag 9-14. På fredag är jag dessutom ledig så då har jag tänkt gå och lämna och hämta henne =). Hoppas det går lika bra som när hennes pappa gör det!
Hon babblar på som bara den. Idag sa hon Nyckelpiga. Inte det lättaste ordet att ge sig på. En grej hon har börjat med är att ställa till med en scen varje dag vid middagsbordet. Hon vill bara dricka mjölk hela tiden, och när hon inte får påfyllning (eftersom hon skall äta sin mat också) så blir det ett jävla liv. Hon lär sig att dricka ur mugg (utan lock) just nu och det går bra. Vi har berömt henne mycket när hon fixat det och nu säger hon BLAAAAAAAAAAAAAAAAAA (Bra) varje gång hon dricker utan att spilla haha.

Jag jobbar på som vanligt och har bara två veckor kvar att jobba. Både skönt och tråkigt. Skönt att få lite tid över, för just nu änns det bara som att jag jobbar och helgerna flyger förbi.
På fredag skall vi åka och hälsa på mamma och pappa som kommer hem från Viet Nam. Jag har saknat dem jättemycket! Och Carro, när har du tänk dyka upp i mitt liv igen? Jag saknar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon har verkligen blivit stora tjejen nu!

Jag bloggar inte heller så mycket just nu, blir lite långtråkigt emellanåt...å tråkigt nu när du inte skriver så mycket :(

Så då e du oxå snart arbetslös då..välkommen till helvetet! Hoppas du hittar nåt nytt snart!

Kram kram

2010-02-16 @ 09:10:16
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0