Hos mamma och pappa

Jag och Alicia är hemma hos mamma och pappa nu. Lillan sover middag och vi har kollat på kort från deras Vietnam resa. Dem är bruna och fina och verkar ha haft det bra.
Vi åkte språvagn hit, jag och Alicia. Det var ett äventyr i sig. Linje 1, 4, 5 och 11 var dem enda som gick i trafik idag (normalt sett finns det 13 linjer). Vi fick åka från Majorna in till stan och sen byta vagn i stan för att ta oss vidare. Som tur var slapp vi stå och vänta på spårvagnarna så länge. Jag hade bara pulkan med mig, ingen idé att ta barnvagnen i all denna snön. Det sjuka är att det snöar fortfarande.

Nu lämnar jag tillbaka datorn till pappa så nu blir det tyst härifrån ett tag. Jag skall fixa våran så fort jag får tummen ur.
Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0