Kaos!

Herregud vad mycket snö! Det har i princip vräkt ner hela dagen! Jag gick ut en sväng till affären förut. Jag hann inte komma så långt innan jag joinade två vänliga människor som hjälpte en man som kört fast med sin bil i backen. Vi skottade och putte och till slut kom han loss och backade ner för backen istället för att köra upp för den. Varför ens ge sig ut? Spårvagnarna går tydligen inte heller, jag mötte inte en enda när jag ute iaf. Det spelar ingen roll hur förberedda denna staden är på snön. Det slutar alltid i kaos ändå! Jag funderar på hur jag skal komma till jobbet på måndag. Jag vägrar köra och jag vill helst inte ens åka (speciellt inte med dem kllarna som jag samåker med) och då är det enda alternativet buss och frågan är om den ens kommer gå. Whatever. Det är 2 dagar till dess.

Vi kör en mys innedag idag helt enkelt. Har läst böcker och kollat på saltkråkan och det är väl ungefär så denna dagen kommer se ut. Nu sover lilan middag. Jag tänkte att hon skall få hjälpa mig att baka en kladdkaka sen. Det blev inget besök hos mamma och pappa varken igår eller idag. Vi får se hur det ser ut imorgon...

Ha det gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi ska upp till dom imorgon med...vid 12

2010-02-20 @ 14:32:48
Postat av: anna

ja jag får se hur det blir. Om spårvagnarna och bussarna går så åker jag upp. Annars inte... Men troligt att bussarna kommer gå från Angered. Not...

2010-02-20 @ 15:16:40
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0