Say it isn´t so

Fan, jag har haft lite ont i halsen idag och det har blivit värre nu under kvällen tyvärr. Jag känner mig lite halvdassig så jag skall lägga mig så fort jag skrivit klart här. Hoppas det inte blir värre, jag vill inte stanna hemma från jobbet imon, behöver pengarna...

Idag efter jobbet så kom jag hem och middagen stod serverad på bordet! Så underbart. Chrille hade gjort god spaghetti och köttfärssås. Lyx. Det har varit riktigt gött faktiskt nu när jag har jobbat att komma hem till lagad middag och ett undanplockat hem. Uppsakattat! It´s the little things in life som man säger.
Efter middagen gick jag ut på en promenad med Alicia. Jag hade en lista på saker som behövde handlas på apoteket så det blev en promenad dit och sen en liten runda så Alicia fick springa av sig och leka i snön. Snöar gör det för övrigt här just nu. Det fullkomligt vräker ner. Räcker det inte snart?

Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Krya på dig.

2010-02-16 @ 21:30:59
Postat av: anna

tack Ewa!

2010-02-16 @ 21:34:01
Postat av: Sara

härligt när karln jobbar lite hemma också o man inte behöver göra allt =)

Det förtjänar du gumman!

Puss

2010-02-16 @ 21:54:10
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: tess

Instämmer HELT på talaren över mig :) du förtjänar verkligen att få bli lite vardags bortskämd!! Härligt att höra gumman! Hoppas de halsonda försvann. Stor kram

2010-02-18 @ 12:26:23
Postat av: anna

=) Tackar brudar!

2010-02-18 @ 13:40:54
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0