Söndag

Igår var vi på dop för lilla Tristan och Anakin. Det var ett väldigt fint dop. Fin kyrka, pojkarna har så fina i sina dopklänningar med tillhörande liten mössa. Efteråt var vi i församlingshemmet brevid där det bjöds på mat och tårta. Mycket lyckat. Dem fick så mycket presenter. Helt otroligt! Jag hade köpt barnkammarboken till Tristan och Majas alfabet med tillhörande skiva till Anakin. Det blev dock fel i leveransen med Anakins present så jag få skicka tillbaka och komplettera. Dem får lyssna på barnkammarboken så länge helt enkelt =).

Alicia sitter brevid mig och drar igenom hela sitt ord register medans hon läser Nalle Puh. Momo, Puh, moffa, bi, bok haha. Hon är så underbar! Vad skulle jag göra utan henne? ♥

Jag håller på och tvättar och i eftermiddag skall jag och Alicia hem till min bror och käka middag. Lyxig helg. Slippa laga mat. Och att äta hos Johan är det bästa som finns nästan. Han är så sjukt duktig!
I veckan är det jobb som gäller. Men nu är det bara tre veckor kvar. Kan inte fatta att jag redan har jobbat fyra veckor!

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Johan

Tack så mycket för berömmet. Ser fram emot att träffa er båda. Kram Kram

2010-02-07 @ 10:05:34
Postat av: Sara

tack för att ni var med och gjorde gårdagen till en toppendag=)

shit vad fort tiden går, 4veckor redan? löjligt snabbt juu....

2010-02-07 @ 10:32:28
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Malin

åh sicken lyx...vill med slippa laga mat hehe fast så hemskt är det inte..

2010-02-07 @ 11:25:10
URL: http://mrsmars.blogg.se/
Postat av: Ewa

Vad mysig det låter, hälsa så gott.

2010-02-07 @ 12:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0