December 2009

Vad har hänt i december? Jag tror faktiskt inte att det har hänt sådär överdrivet mycket roliga saker. Det har varit kallt vilket tyvärr inneburit att vi har varit hemma en del. Alicia åkte på tredagarsfeber och var ganska dålig, men det gav sig efter dag tre.
Till slut kom det äntligen lite snö så vi kunde gå ut och åka pulka med lillan. Julen var lugn och skön, precis som det skall vara!



Alicia på julafton.

Så vad har jag för förväntningar på 2010?
Jag hoppas ju självklart att både jag och Chrille får nya jobb. Att vi får en större lägenhet ligger ju också högt upp på önskelistan. Men mest av allt hoppas jag att alla mina nära och kära, familj och vänner får vara friska och ha en fint, minnesvärt år! ♥
Jag hoppas ju också såklart att Alicia kommer trivas hos sin dagmamma och att vi kommer trivas med henne. Tänk att min lilla tjej har blivit så stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0