Söndag

Fortfarande hemma hos mamma och pappa. Alicia sover middag just nu och vi var på Allum en sväng förut och kikade lite. Annars har det inte hänt så mycket.
CArro åkte till Thailand imorse och nästa tisdag åker mamma och pappa till Viet Nam. Fan vad piss tråkigt det är i sverige på vintern. Jag är trött på snön nu och vill ha vår! Mindre kläder, värme, blommade träd...

Jag har sökt två jobb. Det ena har jag goda chanser att få tror jag men det andra är det som jag verkligen verkligen vill ha. Dock är jag glad bara jag får ett jobb. Någon måste ju försörja familjen. Jag tycker dock att det är mannens jobb.... Kalla mig gammalmodig...

Så mina vänner. Nu hör ni inte mycket från mig på några dagar.
So long!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Annica

Lycka till med jobben!! Vad är det för typ av jobb?

2010-01-24 @ 20:50:15
Postat av: Pellehermine

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-11-23 @ 07:59:43
URL: http://pellehermine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0