Frisk

Kanske är bäst att droppa en rad och skriva att jag mår bra igen. Men fy fan vad dåligt jag mått. Under helgen åkte jag på 40 graders feber. Det övergick sen i halsont och jag var bombsäker på att det var en halsfluss. Gick till läkaren i måndags men icke halsfluss. Jag fatta ingenting och tvingade dem att skicka en odling.I onsdags var halsen bra mycket bättre och igår mådde jag tip top. Misstänkte körtelfeber också men det verkar det ju inte ha varit. Thank God!

Annars är det bra här hemma. Alicia stter och tittar på barbapappa. Hennes nya favorit. Ganska mysigt =).
Idag vet jag inte vad vi skall hitta på, vädret är ju inte jätte spännande men jag ser en liten blå fläck på himlen. Kanske klarnar det upp. Jag hade tänkt gå ut och plocka blåbär faktiskt.... vi får se.

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0