Nappen går i graven

Idag var jag och Alicia hemma hos mina föräldrar och hälsade på och när vi åkte därifrån tvärdäckade Alicia i bilen, utan napp! Jag har den senaste tiden gått och funderat på att ta nappen ifrån henne och idag bestämde jag mig. Jag och Chrille pratade med henne och frågade om hon ville sluta med nappen. "Ja" svarade hon och vi förklarade att man kan lämna bort napparna vid ett nappträd eller till kaninerna på Liseberg och det sa hon att hon ville.
Så ikväll somnade hon utan nappen och det gick superbra! Hon låg och tjötade en bra stund men var inte ett dugg ledsen. Hon frågade efter den men då förklarade jag att vi skulle slänga napparna och att hon var stor flicka nu och inte behöver någon napp längre. Ja sa hon då. Jag är superstolt över henne!



I bilen på väg hem idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0