Onsdag...

Hej!

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen. Skall verkligen försöka skärpa mig.
Jag har jobbat idag. Dag 5 av 6 så imorgon är sista dagen sen är jag ledig i sex dagar. Jag hoppas på lika gött väder som det har varit de senaste dagarna så vi kan sola och bada! Har planerat en tripp till stranden på fredag och jag hoppas inte att vädret sviker.

Alicia har denna veckan börjat på sommardagis och skall gå där i tre veckor. Det verkar som att det går bra. I måndags stannade jag där med henne i två timmar, hade inte hjärta att bara lämna henne på ett nytt ställe och dra hem. Vi var med på samlingen och hon sjöng som bara den och önskade att dem skulle sjunga björnen sover som är hennes favorit just nu och hon kan hela sången =). Hon skall dit imorgon också och sen är hon ledig med mig i fem dagar.

Alicia valde idag bort middagsluren och jag tror att det är dags att sluta med den helt. Den senaste månaden så har hon inte somnat förren runt 21-21:30 tiden och det är på tok för sent. Idag somnade hon innan 20:30 så jag tror att det är dags att lägga ner en tupplur på dagen. Hon kanske kan sova nån gång emellanåt men inte varje dag. Jag skall se hur det går i helgen när jag är ledig.

Nu skall jag snart lägga mig och lyssna på min ljudbok. Lyssnar på Matilde av Denise Rudberg. Lyssnade nyss klart på Jenny S av samma författare och den var superbra!!

So long mina vänner. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att det går bra för Alicia på Förskolan.Jag skall också lyssna på dom böckerna som Du gör får se om Jag också gillar dom. Kram

2010-07-14 @ 22:09:14
Postat av: Sara

åhå stora tjejen! inga lurar längre=)

Skönt för dig att va ledig så många dagar, ska hålla tummarna för fint väder för er...(och för oss)

2010-07-14 @ 22:59:25
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: tess

Gott å höra att lillan gillar förskolan =) Lilla fisrumpan! Nu e hon stor tös <3

2010-07-15 @ 11:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0