PINK!!!

Igår var jag på Pink. Hon spelade ju på Ullevi. Det var så sjukt jävla bra. Sicken röst hon har även live. Rolig show, tyvärr såg jag bara på skärmarna eftersom det var en hel del folk... Nackspärr hade jag också och den var inte bättre efter konserten. Stå och luta huvudet bakåt i 90 minuter med nackspärr rekommenderar jag inte.
Efter konserten gick jag, Helena och Marika ut. Vi fastnade på en bar med roliga människor. Vi drev med en full gubbe där och det var så jävla roligt haha. Jag som sällan är ute hade verkligen jätteroligt!!!



Utanför Ullevi



PINK!



Marika, Helena och jag på krogen

Helena och Marika har åkt hem till varberg nu. Tack brudar för en rolig kväll ♥!

Jag sitter och lyssnar på Pink (otippat) och slappar. Alicia är hos mamma och pappa och jag skall slappa pch ta det lugnt. Imon skall jag jobba igen...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som Du har haft det jätte bra. Det är Du värd o Vi har haft det jätte bra med Alicia så kul att ha henne. Kram

2010-07-24 @ 21:08:05
Postat av: tess

Säger som mamma här du är så värd at komma ut lite gumman. Önskar så att jag kunde gå ut med dig o svängt våra lurviga =) men till vintern å sen våren då jävlar då får vi allt ge oss ut hahahaha

2010-07-25 @ 10:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0