Strandhäng

Idag åkte vi ut till Sisjön och solade och badade. Eller, det blev inte så mkt bad. Alicia vågade inte bada. Jag blev förvånad eftersom hon är helvild i plaskis. Antingen tycker hon att det är äckligt med sandbotten eller så är det för att sjön är så stor så hon får inget begrepp om vad som är vatten och vad som är strand (eller nåt? Vad vet jag) Gött hade vi det iaf. Fikade och åt pannkakor som jag stekte klockan 8 i morse. Hello bullmorsa!



Sötpropp äter kanelgiffel. Reunion med kanelgiffel kan man säga... Under hennes första timme i livet fick hon en kanelgiffel i huvudet haha. Jag låg i sängen med henne efter förlossningen och hennes käcka pappa skulle kasta en giffel till mig. Kombination av hans klumpighet och min icke bollkänsla gjorde att den en timma gamla tösen fick en giffel i huvudet (inte hårt) haha. Stackars liten ♥

Kommentarer
Postat av: tess

Hahaha stackarn hon måste ju drömma mardrömmar om flygande gifflar =)

Men vilken underbar dag ni fick gumman!!

2010-07-17 @ 11:59:32
Postat av: Sara

hahahahahhahaaaha......gifflar kan vara farliga vapen!

2010-07-19 @ 10:10:58
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0