Biblioteket

Jag och Alicia tog en promenad till biblioteket imorse. Böcker skulle lämnas tillbaka och vi passade på att låna med oss en hel hög med böcker hem.



För en gångs skull så hade dem mycket bra böcker inne. Sist vi var där så fanns det inte så mycket intressant. Jag blev glad att vi hittade "Varför då?" och "Ut och gå!". Det är samma författare som skrivit boken "Knacka På" och den gillar Alicia jättemycket.
Passade även på att låna med mig en CD skiva med fyra Alfons Åberg berättelser. Den senaste veckan har Alicia börjat lyssna på mycket sagor på CD skiva. Speciellt när hon skall sova. Men även på dagen.  Så det kan jag tipsa om till er som har barn i samma ålder. Kan även vara bra 2 års present till Alicia!

Nu sover lillan middag efter att ha proppat magen full med tre och en halv pannkaka! I eftermiddag skall vi hem till Carro och Donya. Idag är sista dagen jag är ledig sen jobbar jag fre, lör och söndag. Fasen, jag som vill se prinsess bröllop på lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0