Helgen på Tjörn

Vi har haft det så underbart, jag och lillan, hos Victor och Malin på Tjörn. Så avslappnat och dessutom har det ju varit kanonväder!

Vi kom upp runt 20 tiden på fredagen. Barnen lekte lite och kom inte i säng förren 22 tiden. Sen satt jag och Malin ute och tjötade och drack vin. Mysigt!
Lördagen startade runt 7:30 tror jag. Tidigt med tanke på när barnen kom i säng. Vi var ute hela dagen och åt frukost på baksidan där det var sol och jättevarmt. Vad underbart det är att "bo" i hus! Att bara öppna altandörren på morgonen och gå ut och vakna till liv i solen. Underbart!
Vi spenderade förmiddagen på baksidan och barnen lekte med vatten och badade i poolen. Jag har hela helgen varit förundrad över hur fint dem har lekt. Inget bråk, inget tjafs, ingen som rivs eller slåss. Vi har fina barn ♥.
Barnen sov middag runt 12 tiden och jag satt och lapade sol medans Malin susade till systemet. Lite senare på eftermiddagen åkte vi till ett jättemysigt ställe som hette Sundsby Säteri och fikade. Lantlig miljö och hur gott fika som helst. Jag åt en choklad cheesecake och det var så j-a gott! Barnen sprang runt lite och sen åkte vi och handlade middgasmat och kvällen spenderades i sandlådan för barnens del och på framsidan av huset för våran del =).



Idag startade dagen ungefär som igår. Lek på baksidan, fika på gräset och efter middags sovning så åkte vi till stenungssund där det var lite Nationaldagsfriande. Inget spännande direkt så vi satte och vid vattnet och åt glass. mys!





♥ ♥

Som jag skrev innan, det har varit en perfekt helg med trevligt sällskap, underbart väder och glada barn!





Kommentarer
Postat av: Sara

vad fasen...nu upptäcker jag flera blogginlägg som jag inte ens sett! Bloglovin funkar tydligen inte alltid....gud vad mysigt det ser ut(och låter) som ni haft det=) toppenhelg...skönt att ni fick så fint väder!!!

2010-06-18 @ 11:14:07
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0