Hos dagmamman

Idag har jag varit med Alicia hos dagmamman. Vi var bara där 2 timmar idag eftersom jag är ledig. Men så skall barnen åka bort imon med alla dagmammor och då tyckte jag att det är bra att hon träffar dem en stund idag också. Dem skall på utflykt imorgon =). Gud så sött!
Det var mysigt att vara med henne idag. Vi var ute i sandlådan hela tiden och det var många barn där. Jag trodde att Alicia skulle hänga fast vid mig hela tiden men det gjorde hon inte. Det gick bra att jag satt och lekte och grävde med dem andra barnen också. Emellanåt kom hon och sa "Kramas lite grann". Sötis....

Sen ramlade hon när vi gick hem och har nu två streck i pannan efter gallret hon föll på. Stackars =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0