Monday

Vad roligt att jag fick lite kommentarer på dem två senaste inläggen. Det blir roligare att blogga då ju. Fast det har varit tyst här inne i några dagar. Jag har jobbat hela helgen och jag och Alicia har sovit hos mamma och pappa. I lördags var jag ju såklart tvungen att se på bröllopsmiddagen när jag kom hem och allt jag har att säga är Wow!! Victoria var så vacker och Daniel så stilig. Dem är så lyckliga och det är så underbart att se. "Störst av allt är kärleken. Victoria, jag älskar dig så...." Aaah det är ju så man smälter!


Idag har jag varit ledig. Gick en powerwalk imorse i värmen. Vi har haft kanonväder i göteborg idag! Härligt.
Nu skall jag jobba tisdag, onsdag och torsdag men jag är faktiskt ledig över midsommar. Skall hem till brorsan och fira på fredag. Det skall bli kul =).

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja visst var bröllopet fint. Nu har jag sett det Pappa spela in så nu har jag sett allt från kyrkan.

Om Du vill kan du se det när du kommer hit. Ha en bra dag. Kram

2010-06-22 @ 09:11:02
Postat av: anna

jag såg allt på svt play mamma. Men tack ändå =)

2010-06-22 @ 22:04:38
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

Daniel STILIG?? HAHA a fast det är väl tur att folk har olika smaker hehehe...

2010-06-23 @ 07:16:14
Postat av: anna

jooo han var stilig i sin frack. Men han borde dumpa brillorna....

2010-06-23 @ 10:56:57
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Tess

Håller HELT med att han borde skippa brillorna, det ligger ju MYCKET i det som sägs att han är lik Boxer-Robert hahahahaha Önskar att han blir sitt gamla sportiga Daniel nu igen efter bröllopet =)

2010-06-23 @ 13:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0