Tankar

Idag fick jag mig ett utbrott på en kock på jobbet. Han är alltid så jävla sur och bitter och jag har bara väntat på att jag skall göra mig ovän med honom. Idag frågade jag honom om det var ok att servera en rätt med ett tillbehör från en annan rätt (rörigt jag vet). Jag fick inget svar. Så jag gav gästen tzatziki til sin mat för det var det han frågade efter. När person nummer tre kom och ville ha samma sak så frågade jag kocken igen om det var OK och då fick jag en jävla utskällning. Då blev jag förbannad och frågade han hur i helvete jag skall veta att det inte är OK när han inte svarar när jag ställer en fråga. Jag blev så jävla förbannad. Hur kan han ställa sig och börja gapa på mig mitt framför massa gäster? Hur pinsam är han inte?! Jag skiter fullständigt i vad han tycker om mig. Om han tycker illa om mig bryr jag mig inte det minsta om. Jag har större bekymmer än så i mitt liv. Men att gapa på mig för att jag "gör fel" när han väljer att inte svara när jag ställer en fråga, är fan inte OK!

Det känns inte roligt att gå till jobbet. Chefen ogillas. Hon är så opedagogisk och har ingen social kompetens. Hon är tyken och uppkäftig och gör man något fel så får man en utskällning. Nu jobber jag sju dagar i rad och det känns inte speciellt motiverande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0