Vem är mest envis?

Idag har jag planerat en hel mysig dag med min dotter eftersom jag kanppt hunnit träfa henne de senaste dagarna.
Vi började dagen 7:40 med att mysa lite framför barnprogram. Jag som hade hoppats att hon skulle ta sovmorgon... Sen åkte vi ut till 421 för lite shopping. Jag köpte en baddräkt och en liten söt bikini till henne. Det trodde jag hon skulle tycka var roligt men hon skrek från att vi kom in på 421 för att hon ville åka i en sån kundvagn med en bil där fram. Jag sa nej eftersom jag redan hade hämtat en vagn. Så då skrek hon för det. Sen kom vi in på H&M och hon gnällde fortfarande över bilen. Men vi tittade på baddräkter och hon fick välja 2 stycken. Jag ville prova bikiniöverdelen på henne för att se så att den inte var alldeles för stor. Då blev det tårar för det... Sen in på MAXI och då skreks det för att hon inte fick gå... och det skreks efter nappen. Men hon fick den inte. Jag vann kampen kan man säga och jag är stolt som inte gav vika!
Misstänker att det börjat någon slags två års trots... Hade det inte varit för att hon behövde baddräkt så hade jag vänt och gått därifrån tomhänt....

Men se så söt hon blev då!



Önska mig lycka till resten av dagen!

Kommentarer
Postat av: Sara

vad fin hon blev=) härligt med en liten tös med så stark vilja=)

2010-06-04 @ 10:56:50
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0