Bilder från telefonen

Jag överförde idag alla bilder och videoklipp jag hade på telefonen till datorn. Att jag inte har gjort det tidigare! Dumma mig, tänk om telefonen hade pajat? Det har den ju tyvärr gjort en gång så alla videoklipp jag hade på lillan när hon var mindre finns inte kvar =(. Jag har nästan bara filmat henne med min mobil. Jag har mammas och pappas filmkamera hemma men den har inte blivit använd så mycket.
Hur som helst, jag satt och tittade på videoklipp nu och jisses vad Alicia har ändrats. Samtidigt så hör man på hennes joller att det verkligen är samma röst som hon har idag. Sötis!
Mitt hjärta smälter. Jag gör allt för dig min lilla fis!



Här är hon 10 månader



Och här är hon ett år

Kommentarer
Postat av: Sara

guud vad sött! man hör verkligen att hon är en flicka i det första klippet=) och andra klippet ger hon en sån go blick haha=)

2010-05-18 @ 23:12:02
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0