Ekonomi

Det tråkigaste som finns, inte sant? Jag fick iaf ett glatt besked igår på posten. Det trillar in en tusenlapp från volvo imorgon på mitt konto. Tackar vi för. Jag har även tur att min svägerska skall åka till ullared imorgon och då kan shoppa solkräm (som är svindyrt här hemma!) och ett regnställ till lillan. Hon har bara ett fleecefodrat och där känns som att det kan bli lite svettigt såhär på sommaren haha.
Nackdelen med Liseberg är att dem betalar ut sin lön den 15e i månaden. Det suger faktiskt! Eftersom a kassan kommer i slutet på månaden och alla räkningar skall betalas då så hade det underlättat att få alla pengar på en och samma gång.
Oh well...

Skall snart bege mig till jobbet. Kan inte bestämma om jag skall cykla eller ta bilen. Det är sjysst väder, men jag jobbar ända till 20 ikväll och det hade vart mys att hinna hem och kramas lite med lillan innan hon skall sova. Hon är så go när jag kommer hem på kvällarna. Hon skrattar och är så glad att se mig och så skall hon berätta om hur hennes dag har varit. Hon har så mycket att berätta så hon pratar tills hon inte längre har någon luft, utan tar ett djuuuupt andetag och börjar om igen haha.
Lilla ärtan, du gör mig lycklig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0